Pages

maandag 22 januari 2018

Mix 'n Up! Maandag #2: Painted with Love Deurhanger

Een hele goede maandag! Ik ga er deze week weer tegenaan! Wat kan griep je van het padje brengen en al je plannen in de war gooien zeg! Ik ben niet zo van in bed liggen maar vorige week was ik echt op een punt dat ik niet anders kon dan toegeven aan ziek zijn.

Dit weekend ben ik weer aan de knutsel gegaan. Dit keer voor de volgende serie projecten voor de Mix ' Up! Kit van dit kwartaal. En omdat het bijna Valentijn is ben ik gegaan voor deze super leuke deurhanger. Uiteraard kun je deze deurhanger in verschillende thema's maken.


De template voor de deurhanger is van Dutch Doobadoo en alle overige materialen zijn van Stampin' Up! Lijkt het je leuk om Stampin' Up! materialen te mixen met materialen die je misschien al thuis hebt liggen? Meer over onze kit lees je <hier>. Je kunt je voor dit kwartaal (jan-feb-mrt 2018) nog opgeven door een mail te sturen naar: mixnupkit@gmail.com!

En als je benieuwd bent naar meer voorbeelden check dan Inge haar blog. Ook zij laat regelmatig de projectjes zien die ze heeft gemaakt.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

1 opmerking:

Elizabeth zei

Prachtig!! Hoop, dat je snel weer opknapt.