Pages

vrijdag 29 december 2017

Vintage Vrijdag #99: Stampin' Up! ~ Southern Serenade


Hej hallo! Het is vrijdag en ik ben heel blij dat ik heb kunnen knutselen voor het vaste vrijdag item op mijn blog. Je zult misschien wel gemerkt hebben dat het heel rustig is de laatste tijd. Ik vind het heel erg jammer maar op dit moment heb ik niet veel tijd om creatief te zijn. Het gaat niet zo goed met mijn moeder. Gelukkig woont ze in de buurt dus kan ik veel bij haar zijn maar zij heeft op dit moment prioriteit. Ik probeer een evenwicht te vinden maar de zorg om haar gezondheid zorgt voor een totale block op creatief gebied. Ik probeer wel om iedere vrijdag iets te plaatsen.


Voor de kaart van vandaag heb ik een set gebruikt uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus die live gaat op 3 januari 2018. Deze set past heel goed bij het thema vanwege het prachtige kant motief in de achtergrond stempel. Het lettertype is mooi en past ook op kaartjes met andere thema's.


Ik heb de achtergrond gestempeld in Soft Suede. De heb ik gestempeld met mijn favoriete randje uit de set Timeless Textures. De bloem is afgedrukt met Memento Tuxido Black en ingekleurd met Stampin' Blends alcoholmarkers. Ik heb de kaart afgemaakt met ditjes en datjes.

Dit was het laatste Vintage Vrijdag kaartje voor dit jaar. Volgend jaar, volgende week dus, beginnen we met de 100ste kaart met een vintage look. Ik wens je een hele fijne laatste vrijdag van dit jaar en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heel begrijpelijk
Je hebt maar 1 moeder lieverd
Wij lopen niet weg
Veel sterkte
En wat een schitterend kaartje

Hillie zei

Beterschap gewenst voor jouw moeder. En heel begrijpelijk dat dit jouw prioriteit heeft. Toch een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2018! Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt.