Pages

woensdag 4 oktober 2017

Stamping Techniques 101: Painted Acrylic Handle


Hey hallo! Het is weer de eerste woensdag van de maand en dat betekent dat het weer tijd is voor de Stamping Techniques 101 Bloghop. Deze maand is de techniek Painted Acrylic Handel hetgeen inhoud dat je een acrylblok beinkt en daarmee stempelt.


Deze techniek had ik al een tijdje niet gedaan maar hij is zooo leuk! Onderstaand filmpje laat zien hoe je deze techniek kunt toepassen. En het kan gewoon op Whisper White cardstock!


Ik heb naast de Stampin' Write Markers gebruik gemaakt van de set Artistically Asian. Dit vind ik zo'n gave set! De afbeeldingen zijn zo fijntjes maar toch kun je het silhouette idee ermee realiseren.


Voor meer voorbeelden met deze gave techniek moet je echt even door hoppen. Gebruik de volgende knop om terecht te komen bij mijn collega en lieve upline Michelle Last.

Ik hoop dat je de techniek van deze maand leuk vindt en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje.


Deelnemende collega's van deze maand:
Carmen Morris (ikzelf)

1 opmerking:

Leonie Schroder zei

What a gorgeous card Carmen! Love the colours and the stamp you used is perfect!