Pages

zaterdag 7 oktober 2017

Stamp Fans Blog Hop



Heej hallo! Wat leuk dat je op deze zaterdag komt kijken op mijn blog! Ik doe vandaag mee met een blog hop die is georganiseerd door mijn teamgenootjes op onze Facebook groep Stamp Fans. Het thema is de herfts/winter catalogus die onlangs live is gegaan en wij proberen hiermee elkaar en jou te inspireren met een variĆ«teit aan kaartjes.

Kom je van het blog van Ilona? Leuk he haar kaart? Als je gelijk mijn blog hebt aangeklikt dan zit je gelijk goed want ik mocht nummer 1 zijn. Dus snel naar het kaartje van vandaag!



Ik ben voor het maken van mijn kaartje geinspireerd geraakt door de Merry Little Christmas Suite op bladzijde 10/11 van de herfst/winter catalogus. Deze mega suite bestaat uit een groter aantal producten vandaar dat het ook een mega suite wordt genoemd. Vooral de kleurencombi spreekt mij heel erg aan. Old Olive is namelijk een van mijn favoriete kleuren groen. In combinatie met Whisper White, Basic Black en Kraft is dit een hele bijzonder combi. Het Merry Little Christmas DSP is al net zo mooi maar ik heb alleen gebruik gemaakt van het zwart/wit papier voor de basis.




De tekst komt echter uit een andere stempelset namelijk Watercolor Christmas (blz. 33). Dit trendy lettertype vond ik heel leuk passen bij het zwart/wit. Ik heb de kaart afgemaakt met Silver Mini Sequin Trim wat ik er heel leuk bij vond passen. En als laatste heb ik toch Old Olive terug laten komen door wat huls blaadjes uit te ponsen met de Holy Berry Builder Punch.

Wil je nou nog meer kaartjes zien druk dan op de volgende knop. Je komt dan terecht bij Sigrid. Zij heeft ook een super leuke kaart gemaakt! Kijk aan het einde van het bericht voor de complete lijst met teamgenootjes die meedoen.

Hartstikke leuk dat je bent langs gekomen! Ik hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.



Lijst met deelnemers:
Carmen Morris (dat ben ik!)
Sigrid Braaksma

9 opmerkingen:

Deborah zei

Carmen... Wat een geweldig leuke creatie !! Ik ben helemaal weg van dit lettertype ook <3 !!

Ingen zei

Super kaart Carmen. Die grote teksten blijven ontzetten mooi.

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooie kaart.

Sigrid zei

SUper mooie kaart!

Marloes zei

Wat een gave kaart!!

Jacqueline DH zei

Leuke kaart! De bloghop werkt (nog) niet?

Ilona zei

Ha Carmen. Wat een mooie kaart... enne bedankt he.. zo wordt mn lijst weer langer met wat ik ga bestellen ;)

manon's kaartenhoekje zei

Wat een gave kaart weer carmen...super

Groetjes Manon

Durvina zei

Gaaf geheel Carmen!!
Ik ben dol op van die teksten...

liefs, Durvina