Pages

donderdag 11 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #11: Stampin' Up! ~ Delightful Daisy DSP


Goedemorgen! Er is super lekker weer voorspelt vandaag en precies vandaag heb ik een winterkaartje;) Zal je net zien haha! Ik had nog een restje papier liggen van de kaart van dinsdag en toen in de stippeltjes zag kreeg ik gelijk een winter gevoel.


Ik ben vanaf het begin grote fan geweest van de set Flurry of Wishes. Ik vind het daarom ook super leuk dat deze is opgenomen in de catalogus 2017-2018. Helaas gaan de bijpassende ponsen niet nog een jaartje mee. Dat biedt jou echter wel de mogelijkheid om ze nog even snel aan te schaffen uit de Retired List. Ze zijn nu behoorlijk afgeprijsd! Als je onderaan dit bericht klikt op Supply List dan heb je een lijst met alle accessoires die na 1 juni niet meer verkrijgbaar zijn. En daar zitten echt mooie aanbiedingen bij!

Ik heb de sneeuwvlokken afgedrukt met Tranquil Tide inkt. Een keer gewoon en een keer afgestempeld. Het kleinste vlokje is afgedrukt met Pool Party. Dit is echt een hele leuke kleurencombinatie. Daarna heb ik de sneeuwvlokken een beetje 'Dash' gegeven door gebruik te maken van gouden Faced Gems. Waow deze zelfklevende glimmertjes zijn helemaal leuk! Zo zijn ze bijvoorbeeld ook te gebruiken in het hart van de Daisy maar los op je kaart zijn ze ook heel erg leuk.

Ik wens je een hele zonnige dag toe en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


2 opmerkingen:

Marlieke zei

Haha ja grappig dat je uitgerekend op deze stralende dag met een winters kaartje komt :-)
maar wel een heel mooie! De Tranquil Tide kleur komt zo heel mooi tot zijn recht. En die glimmers...yes I love them! :-)

alma.heijenk@gmail.com zei

lol, op deze stralende dag een winters kaartje. mooie kleur!