Pages

vrijdag 28 april 2017

Vintage Vrijdag #85: Stampin' Up! ~ Eastern Palace Pines


Een hele goede morgen! Het is weer vrijdag en tijd voor het vaste vrijdag item op mijn blog. Vandaag nog steeds aan de knutsel met de Eastern Palace serie. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt in de kerstsfeer. Toen ik de serie zag wist ik dat dit wellicht ook een mooie kerst combinatie zou zijn. En wat was ik in mijn nopjes om te zien dat de Christmas Pines weer terug zijn in de catalogus 2017-2018!


Ik hou wel van kerstkaarten met niet-traditionele kleuren. Het donkergroen en paars zijn toch heel warm. Het groene Lemon Twist erbij zorgt voor een speels geheel. Het goud wat ik graag gebruik voor de kerstdagen komt hier goed van pas. Ik heb de gouden stickers en Gold Foil gebruikt. Niet een heel erg vintage maar de kaart heeft wel een vintage look door de kleurencombi, de bruintinten en de gesponste randen. Ik ben er wel blij mee.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend Eastern Palace kaartje.

Geen opmerkingen: