Pages

maandag 20 maart 2017

Stampin' Up! ~ Thoughtful Banners


Heej hallo! Het is maandag! Nieuwe week, nieuwe kansen! Lekker weekend gehad? Heb je een beetje kunnen bijtanken voor de nieuwe week? Ik hoop het! Ik had een gezellig weekend met een voetbalwedstrijd, een hele leuke creatieve Party en een schaaktoernooi. Gezellig druk dus. Maar we gaan snel naar de kaart van vandaag...


Vorige week mocht ik 2 avonden een presentatie aan nieuwe demonstratrices geven voor Stampin' Up!. Een enorme eer natuurlijk en een bonus momentje met de teamgenootjes die zich hadden opgegeven. En omdat ik toch iets extra's voor ze wilde doen heb ik een kaartjes voor ze gemaakt. Iets anders dan deze maar wel met dezelfde achtergrond en kleuren maar met de tekst Thanks.


De achtergrond heb ik gemaakt met de Diagonal Stripe stempel. Dat is een grote, kaartvullende stempel. En de woordjes komen uit de set Thoughtful Banners. Ik vind dat echt een briljante set wanneer je kleine teksten nodig hebt. Hij bestaat namelijk uit allerlei kleine woordjes die je los kan gebruiken maar je kunt er ook leuke zinnetjes me maken. Daarnaast passen er een tweetal ponsen bij waarvan ik er en heb gebruikt.

Ik heb voor de kaart de losse woordjes gebruikt en uiteraard hebben deze betrekking op mijn teamgenootjes. Ik zeg altijd dat het formeren van een team een van de leukste activiteiten is. Ik krijg zoveel aan gezelligheid, creativiteit en vertrouwen van mijn team dat ik nooit genoeg terug kan geven. En met dit kaartje kon ik een aantal teamgenootjes laten weten hoe bijzonder ze voor me zijn.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!


=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code T6PUZHYJ om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 
Vandaag plaats ik een verzamelbestelling!


1 opmerking:

Unknown zei

Dank je wel ik ben er reuze blij mee dat ik deze kaart van jou mocht ontvangen. Met een teamleider zoals jij moet ons team wel goed draaien, Je bent er altijd voor iedereen, dus dikke knuffel en dank je voor alles wat je voor ons doet.
Marjon