Pages

zaterdag 11 maart 2017

Stampin' Up! ~ Lift me Up Bundle


Hoi hoi! Daar ben ik dan eindelijk. Ik ga gelijk kleur bekennen...De gekozen kleurencombi heeft niet geleid tot een kaartje voor het vaste vrijdag item. Het lukte gewoon niet. Ik had het al gezegd geloof ik maar ik vind deze combinatie heel goed samen gaat met wit. Dus gauw naar de kaart van vandaag..


Voor deze kaart Heb ik gekozen voor een combinatie van twee sets. Ik heb de Lift me Up bundel gebruikt voor de luchtballonnetjes en daarnaast Kinda Eclectic voor de zon en achtergrond. Het heerlijke weer zorgde ervoor dat ik gewoon een zon op mijn kaart wilde.

Rose Red basis van 10,5 x 17,5 cm, Wild Wasabi 10 x 16 cm, Whisper White 9,5 x 15,5 cm (stukje afscheuren)
Het is zo leuk om lekker te gaan zitten met wat spulletjes want zo komt dan weer van het een het ander. Terwijl ik de prachtige stansenset aan het bekijken was wilde ik ook de gedetailleerde lucht ballon nog een keer gebruiken. De andere kaart vindt je <hier>.

Soft Suede basis 10,5 x 14,5 cm, Wild Wasabi 10 x 14 en Whisper White 9,5 x 13,5 cm.

En bij de lucht ballon vond ik dan weer de tekst uit de Kinda Eclectic set weer heel mooi bij passen. Op deze kaart heb ik meer diecuts gebruikt voor de versiering.

Ik heb weer heel veel lol gehad met deze spulletjes. Morgen ben ik terug met een andere combinatie van sets en voor de laatste keer in deze kleurencombinatie. Zie ik je morgen?

Gezellige avond!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code T6PUZHYJ om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 


Geen opmerkingen: