Pages

woensdag 21 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #15: Stampin' Up! ~ Balloon Adventures


Goedemorgen! Het is vandaag mijn vrije dag. Er staat veel op mijn agenda vandaag. Allereerst heb ik een koffiedate en vanmiddag ga ik poging 380 wagen om een deel van de catalogussen te verzenden. Heb jij die van jou al aangevraagd? Als je mij kiest als demonstratrice dan stuur ik met alle plezier eentje naar je toe!


Vandaag heb ik weer een kaartje gemaakt met de Balloon Adventures. Deze keer heb ik geen Pop-Up kaart gemaakt maar heb ik de stans gebruikt om een leuke voorkant te maken. Zoals ik al eerder zei passen de ballonnetjes precies bij de Balloon Bouquet Punch. En daarmee past deze bundel perfect bij de sets Balloon Celebration en Balloon Builders. Deze laatste heb ik gebruikt om de ballonnetjes te maken.


De achtergrond heb ik gestempeld met achtergrond stempeltjes die in de set zitten. De kleine onderdelen zijn enig om je eigen confetti te maken.


En voor de binnenkant heb ik de ook weer ballonnetjes gestempeld. Het gekrulde touwtje en de tekst komen dan weer uit de set Balloon Adventures. Ik vind ook dit weer een super leuke combinatie van producten en het vergroot weer de mogelijkheden van deze nieuwe bundel die vanaf 4 januari verkrijgbaar is.

Hele gezellige dag en ik hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje!


Geen opmerkingen: