Pages

dinsdag 27 december 2016

Spring/ Summer Catalog Countdown #9: Stampin' Up! ~ Hey, Chick


Heej hoi! Hoe was je dag? Moest je alweer werken of had je nog lekker vrij? Ik had vandaag echt een rommeldagje en heb ook niet echt veel gedaan. Ken je dat? Dan neem je je heel wat voor en dan gebeurt er niks hahaha! Nou, het kaartje van vandaag...


Dit kaartje is min of meer toevallig tot stand gekomen. Terwijl ik sets aan het zoeken was voor nieuwe kaartjes viel mijn oog op de doos eieren uit de set Perfect Mix. Omdat de set Hey, Chick nog op mijn onopgeruimde bureau lag heb zodoende de twee sets met elkaar gecombineerd. 


Het is een hele simpele layout geworden en de ovale vormen uit de Stitched Shaped Thinlits vond ik leuk passen bij de eitjes. De eitjes in de doos heb ik iets geschaduwd met Watercolor Pencils en daar heb ik ook het eitje mee ingekleurd. En zo zie je... ook al heb je niet inspiratie om iets te knutselen ontstaat er soms zomaar spontaan een kaartje.

Ik wens je een fijne avond en hoop je morgen weer te zien voor een nieuw blogberichtje.


Geen opmerkingen: